Dienstag, 3. Januar 2012

Magnolia Mania .... Schnee


Hallo Ihr Lieben,
Es ist wieder Dienstag und somit startet wieder eine neue Challenge bei Magnolia Mania.
Diese Woche haben wir das Thema "Schnee".

Hi all dear.
It's Tuesday and this means a new Challenge at Magnolia Mania.
Our theme this week "snow"




Natürlich musste ich wieder einen Magnolia Stempel für meine Karte verwenden.:-)
Die kleine Tilda mit dem Schneeherz ist so süß und passt perfekt zum Thema.
Und natürlich musste ich auch wieder mein Maja Design Papier hernehmen, in meiner Lieblingsfarbe - BLAU.
Ich habe die Ecken und Die Cuts mit Acryfarbe bestrichen - sieht aus wie Schnee.
Und bei der kleinen Tilda habe ich auch noch Stickles verwendet.

Of course I had to use a Magnolia stamp ;)
The little Tilda with snow heart is so cute and perfect for this theme.
And of course I had to use my Maja Design paper with my favorite color - BLUE.
I inked the corners and Die Cuts with acrylpaint again - looks like snow.
And for the little Tilda I used stickles too.


So, das war es mal wieder von hier.
Ich wünsche Euch noch einen schönen Tag und danke fürs vorbeischauen.

So that's it for today.
Wish you all a nice day and many thanks for swinging by.

I want to enter here:

hugs/glg
Eure Doreen

Kommentare:

jonim52 hat gesagt…

Very cute card. I love how you used the lantern die.

Kiki hat gesagt…

Hach, Doreen, deine Karte ist mal wieder ein Traum. Ich liebe dieses Motiv, die Kleine ist sooo süüüüß!

LG, Kiki

Sandie Edwards hat gesagt…

Very pretty card, the doily looks gorgeous to frame your Tilda ...
Thanks for taking part in this weeks challenge over at the Cheery Lynn Designs blog...

ScrappyAndrea hat gesagt…

Windpocken?? Oh!! Hört sich nicht gut an!
Helene habe ich impfen lassen, war mir sicherer!
Zum Basteln bin ich noch nicht wirklich gekommen. Auf Arbeit geht momentan alles drunter & drüber. Ich hoffe der Rest der Woche wird entspannter!!
Hast du noch frei?
Wünsche deinen Mäusen gute Besserung!!!
LG Andrea

ScrappyAndrea hat gesagt…

Hab noch was vergessen: Die Karte ist ein Traum!!! Die Tilda mag ich auch sooo gern!!!
:-)

LG Andrea

Daniele hat gesagt…

this is so special Doreen, love the snow and blue combo, will have to dig out my Magnolias and have a play
hugs

Dodici hat gesagt…

Gorgeous card,Doreen!Fab details.x

Vicky hat gesagt…

Stunning Doreen....love the image and the lamp post is soooo pretty hun :o)

have a lovely evening sweetie...big hugs Vicky xx

Joshylili hat gesagt…

Huhu,

die Karte ist wunderschön! Ich stehe ja auch voll auf blau!

Lg Jasmin

Dolly Daydreams hat gesagt…

Hi Doreen, what a fabulous card ! Great image and so many beautiful embellishments I just adore this beautiful scene you have created for us. Look forward to working alongside you at Crafty cardmakers.

Marie

Kiki hat gesagt…

Ganz viele Tildas ...? Du machst mich ganz neidisch. Bei mir hat's nur für 2 gereicht! Na ja, es kommen auch wieder bessere Zeiten. Und dann schlage ich zu ...*ggg*

LG, Kiki

Annette hat gesagt…

WOW, this is beautiful! So much I love about this card, Tilda, Maja paper, Marianne trees and your colouring is fab.
Thanks for joining us at Anything Goes and good luck!
Hugs Annette

Mynnette hat gesagt…

What a gorgeous card! LOVE the soft blue you've chosen for the background and that tiny flower! :) So excited to work with you on CCM! :)

Mommy hat gesagt…

This is such a beautiful card! I love the way you used the paint on the edge of the trees for snow! Gorgeous!

admin hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Calypso's Crafts hat gesagt…

GORGEOUS!!!! Everything just flows on this card...from the color, die cuts, flowers and the beautifully colored Magnolia image.

Hugs,
Calypso

Susan hat gesagt…

This is a very PRETTY card! I LOVE everything about it!!
Wonderful work :)
Happy New Year!
Susan

Celeste Glover hat gesagt…

Just beautiful. Thanks for joining us at Cheery Lynn Designs.

annieambriel hat gesagt…

Aww... this is gorgeous. I love the cards, all the layering and elements.. and copic coloring on the magnolia image is just lovely. :)Thanks for joining us at 365cards :)

Ann hat gesagt…

Beautiful shade of blue and such a pretty card! Thanks so much for joining us over at House of Gilli. :)

Kianel hat gesagt…

Bea, your card is beautiful!
Thanks for joining us at Cheery Lynn Designs challenge this week!
Good luck, love from France, Kianel.

wendipooh13 hat gesagt…

what a super cute card!!! love your image!!!