Sonntag, 29. April 2012

Stamptacular Sunday #161 - Spring Bling


Da bin ich schon wieder, denn auch bei Stamptacular Sunday startet heute eine neue Challenge
und das Thema 
Spring Bling

That's me again, because today sarts a new challenge at Stamptacular Sunday too
Our theme this week 
Spring Bling







image: Ratatouille from Saturated Canary
paper: PION Design
Flower: Magnolia Doo Hickeys
 Butterflies: Martha Stewart

Hugs
Doreen xx

Kommentare:

Sylvia hat gesagt…

wow eine sehr schöne karte. tolle farben und ein zauberhaftes motiv!

LG Sylvia

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Ach, die ist ja so herrlich, du hast echt ein sehr gutes Händchen für die Gestaltung,alles so geschmackvoll und stimmig, ich bin jedesmal wieder begeistert....und deine Coloration ist der Hammer!

GGLG Andrea

mixamatoasties hat gesagt…

Another gorgeous card. I looked at that image and decided against her but you've made such a wonderful card I may have to rethink.

S xx

Suzanne hat gesagt…

Hi Doreen what leaf die is that, the scroll one??
love these images great card xx

Shell hat gesagt…

Hi Doreen,

I love this card it is gorgeous :)
I was also wondering the same as Suzanne above as to what leaf swirl die you have used on this card. shell x

PokSa hat gesagt…

Was für ein süsses Motiv. Gefäll mit und natürlich auch Deine Gestaltung des Werks.
lg Sandra